*הערה לפוסט: את המודל והמסמכים הבאים אילנית בנתה עד השיעור השישי בקורס רוויט המקיף שלי
התלהבות מתמשכת
כל הזמן שאלה שאלות והביעה את התפעלותה.
אני הייתי בטוח שזה יעבור לה אחרי שתתרגל קצת, אבל טעיתי.
היא התעקשה לעשות מדרגות מאוד ספציפיות, שגם ככה מדרגות הן נושא מורכב,
ללא ספק משהו נדיר
אבל אחרי כמה ימים קיבלתי את המטבח הבא
לעזוב את האוטוקאד בבטחון
אילנית שלחה לי את המודל שהיא עשתה לאחר כל שיעור, וכל פעם קידמתי אותה עוד קצת,
בשלב מסויים אמרתי לה שתעצור, שתפסיק למדל, ותתחיל לעבוד על המסמכים, כאילו היא הולכת עכשיו להוציא היתר או תוכניות עבודה, תכוניות, חתכים חזיתות, כל מה שצריך.
זה נחמד למדל, אבל רציתי שהיא תצבור ביטחון ברויט, ושהיא תראה שהיא יכולה בקלות ע”י מה שלמדנו כבר בשיעור השלישי, להוציא מסמכים באותה רמה כמו שהייתה מוציאה באוטוקאד.
אחרי שבוע היא שלחה לי סט תוכניות, חתכים, חזיתות פרספקטיבות וכל טוב (ואנחנו רק בשיעור החמישי בקורס כן..).
נפלתי
ומילה אישית לסיום
לפעמים בקורסים שלי אני יוצא קצת מתוסכל, כי אנשים לא מתרגלים כמו שחשבתי שיתרגלו (אם בכלל), אנשים לא תמיד עוקבים, ובעיקר אין להם זמן (ככה הם טוענים), ואז אני מרגיש שדיי פיספסתי אותם בקורס (ואז אני כותב פוסטים כמו זה).
זה סופר קשה לעבור כלי עבודה מרכזי, אחרי שיש לך כבר סדר עבודה, יודעים בדיוק מה לעשות איך ומתי. לעבור לכלי אחר זה כמו שאני אקח לך את הידיים עכשיו ואשים לך קרס במקום (כמו של קפטן הוק) ואגיד לך “מעכשיו ככה עובדים ! יאללה “
זה אפשרי…אבל זה יקח המון זמן ותרגול, שאת החשיבות של זה שמאוד קשה לאנשים להבין (כי לא באמת לקחתי להם את הידיים….תמיד יש אוטוקאד) ,
פעם בהמון קורסים יש אילנית אחת שמעיפה אותי, וגורמת לי להבין ש”ההתמדה משתלמת – ההפך לא” (ציטוט של המורה שלי לכימיה בכיתה יוד, מתוך מבחן שקיבלתי בו 100, אחרי שני מבחנים שקיבלתי בהם 40)
תודה אילנית !