[cartpops_cart_launcher]

054-8811-651

אלי שוקרי

אלי שוקרי

אדריכל, מנהל בית הספר המקוון לרוויט, כותב הבלוג "איש הרוויט"

אדריכל אבי ליזר והזמן

כשמגיעים לקורס רוויט שלי אדריכלים שהם בעלי משרדים בעצמם, האתגר מבחינתי קשה פי כמה מאשר אדריכלים שכירים, או סטודנטים. אבל אבי הפתיע אותי במיוחד.

ההדמיה שאבי הראה לי בשיעור הראשון

לדעתי בלבד

איך שאני רואה את זה, ככל שאדריכל או כל בעל תפקיד עולה בסולם האחראיות, כלומר יש לו על הראש יותר ויותר סמכויות, ככה הוא יותר מנהל ופחות מתעסק בפרקטיקה. קשה לי לאמין שרוב בעלי המשרדים, ובמיוחד כאלה שיש להם עובדים, יושבים יום יום וממש משרטטים, או ממדלים.

כשמגיעים לקורס עובדים שהם שכירים, הם צמאים לידע, הם יודעים שהם הם אלה שהולכים לעבוד על הרוויט והם יעשו הכל כדי לדעת כמה שיותר. ואני משתדל לתת להם כל פיסת מידע. אבל עדיין, המשפט השכיח ביותר בקורס הוא “אין לי זמן..”.

חייבים לתרגל

בתחילת כל קורס רוויט אני מציג את התכנים, את הספר, ואת הפרוייקט שכל אחד צריך לתרגל עליו בבית, זה תרגיל שהשקעתי בו ובניתי בהתאם לתכנים של הקורס.

ככה שכל אחד בונה פרוייקט מההתחלה עד הסוף על כל השלבים שלו. ואני אומר תמיד בסוף שאם מישהו רוצה לקחת פרוייקט משלו אז אין לי שום בעיה, ואני אעזור לכל מי שצריך.

המודל הראשון שאבי שלח לי

שלי מהבית

אבי ( AL-Arch ) מיד הראה לי הדמיה של פרוייקט מהאתר של המשרד, ושאל אותי אם הוא יכול לעשות את זה. אמרתי לו “בטח” וחשבתי לעצמי שזה נראה דיי מורכב בשביל התחלה.

בשיעור השני והשלישי שאלתי אותו, אבי, מה קורה עם המודל? והוא אמר לי שאין לו זמן…והאמת, הבנתי אותו, הוא מנהל משרד, עם עובדים, עם לקוחות, דד ליינים, ואני לא באמת מצפה שהוא ישב על הרויט ויתחיל לבנות פרוייקט. בשביל זה יש עובדים לא?

המודל השני שאבי שלח לי

באמת אין לו זמן ?

אבל ה”אין לי זמן” הזה קצת עצבן אותי. 

אמרתי לו אבי, תגיד, אם אני אומר לך שיש לך הזדמנות של פעם בחיים לתכנן פרוייקט מטורף בניו-יורק, אבל כדי אולי לקבל אותו אתה חייב לטוס מחר לשבוע, אתה תטוס?

הוא אמר לי “בטח”

אז אמרתי לו “אז יש לך זמן..”

(שבוע לפני תכננתי לעצמי לו”ז, פיניתי את כל השבוע, כדי לעבוד על פרוייקט משלי, אבל מה לעשות והבן שלי היה חולה כל השבוע, אז היה לא היה זמן?)

זה הכל עדיין של סדרי עדיפיות, והבנה של הערך של מה שאתה עושה. 

עכשיו אנחנו בקורס, ואני פה לענות על שאלות, זה הזמן הכי קריטי ללמוד את התכונה. כשנסיים פה את הקורס אתה תיהיה לבד עם עצמך, בלי שניסית לפני “על יבש” וזה יהיה מאוד מתסכל כשלא תצליח כשזה יהיה “על רטוב”.

נתן עבודה

מהשיעור הזה, יום לפני כל שיעור אבי שלח לי מייל, עם מודל וסדרה של שאלות.

בתחילת כל שיעור פתחתי את המודל שלו, מול כולם, ועברתי שאלה שאלה ופתרתי לו אותן. השאלות האלה עזרו לכולם, וקידמו אותו מאוד.

להפתעתי, המודל התקדם, ואבי ממש ישב כל שבוע יותר מעשרים שעות וקידם את הפרוייקט, שבר את הראש, נתקע, הסתבך. אבל בעצם התמודד עם המון בעיות שיקרו לו בעבודה האמתית אחרי שהקורס יגמר.

שמחתי להיות שם ולעזור לו. ובעיקר לראות את המודל הזה מתקדמם מנושא לנושא. וכל נושא שלמדנו בשיעור, היה מיושם בשיעור שלאחריו במודל של אבי.

אני נהנתי.

אבי, העפת אותי. 

תודה.

המודל האחרון שאבי שלח לי

האתר של  אבי ליזר – AL-Arch

בקרוב יותר הדמיות ברויט

Revit PRO

קורס רוויט מקיף לאדריכלים | מקוון

Revit EXPERT

קורס רוויט למתקדמים | מקוון

Revit Family

קורס רוויט בניית משפחות | מקוון

לתיאום שיחת ייעוץ חינם >>

Just
Ask

צריכים עזרה ?

לתקלות ובעיות ברוויט לחצו כאן

אנשי רוויט ?

הצטרפו לקהילת אנשי הרוויט שלנו
וקבלו חומרים ומבצעים שאני שולח אך ורק להם