[cartpops_cart_launcher]

054-8811-651

אלי שוקרי

אלי שוקרי

אדריכל, מנהל בית הספר המקוון לרוויט, כותב הבלוג "איש הרוויט"

איך אני למדתי , איך גם אתם תעשו את זה – פותחים בית ספר !

 

 

את רוב הידע שלי ברויט אני חייב ללא ספק לאינטרנט

 

 
כשסיימתי את הלימודים באוניברסיטה כבר הייתה לי שנה של נסיון מעשי במשרד גדול, וכבר אז הבנתי שהעבודה באוטוקאד היא פשוט לא הגיונית. למזלי טסתי לכמה חודשים לטיול של אחרי צבא (הרבה אחרי צבא) וכשחזרתי הייתי צריך למצוא משרד חדש.
 
חבר מהלימודים יעץ לי ללכת רק למשרד שעובד ברויט ולא להתפשר, אחרת אני אתקע עוד כמה שנים טובות באוטוקאד. הלכתי להמון ראיונות, ובכל ראיון שאלתי אם הם עובדים ברויט, וכולם אמרו לי שלא, אבל אולי בעתיד.
 

קרוב משפחה  סידר לי ראיון עבודה במשרד “פיבקו אדריכלים” שכבר אז היה ידוע שהם עובדים ברויט, ולמעשה מובילים בתחום, ואמר לי “פשוט תגיד שאתה יודע רויט”. 
 
השותף של מר פיבקו ראיין אותי, עלעל במהירות בתיק העבודות שלי ושאל “אתה יודע רויט?” גמגמתי , ואז גמגמתי עוד קצת, ואמרתי שכן אבל אף פעם לא עבדתי במשרד ברויט ושוב גמגמתי, ואז הוא אמר “יש לנו מומחה רויט, אני מעביר אותך אליו, אם הוא מאשר אותך מבחינתי הכל בסדר”.
 
הלכתי לעמדת המומחה, הוא הסתכל עליי ושאל אותי שאלה פשוטה “איך אתה מתחיל פרוייקט?”
הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי, הסתכלתי על הקיר, הוא עדיין הסתכל עליי, הסתכלתי על הדלת, ופשוט יצאתי דרכה חזרה הביתה.
 
תוך כדי שאני הולך ברחובות יפו אני מבטיח לעצמי ששוב זה לא יקרה, אני יושב עכשיו וחורש את האינטרנט רואה כל סרטון אפשרי, מתרגל כל כפתור, בודק כל דבר הכי קטן, רק כדי שפעם הבאה אוכל להגיד בביטחון שאני יודע רויט ואפילו יהיה לי פרוייקט להציג.
 
במשך כמעט חודשיים, ישבתי על האינטרנט, ראיתי סרטונים מהבוקר עד הערב, פתחתי לי קובץ בגוגל דרייב (מלווה אותי עד היום, מאוד ממולץ) , וכל נושא שלמדתי כתבתי אותו לעצמי ותרגלתי אותו.
 
הורדתי מסמכים של בית קטן (בהודו), ופשוט בניתי אותו ברויט.
 

לראיון הבא כבר הגעתי עם פרוייקט קטן ברויט, עם תוכניות, חתכים, חזיתות, הדמיות, סכמות צבועות, טבלאות של כמויות ועוד ועוד. 

 
הבעלים של אותו משרד אמר לי, “שמע, אתה לא יודע רויט אבל אנחנו נלמד אותך” (משפט שנאמר כדי לא להראות התלהבות יותר מידי, והתהפך מהר מאוד לכיוון השני).


באותו רגע הבנתי שכל אחד יכול לדעת כל דבר והכל עניין של כמה אתה באמת רוצה לדעת.
 


 


עושים בית ספר

עם ההתפתחות שלי בתחום הרויט משיעורים פרטיים, הדרכות במשרדים וקורסים שאני מעביר, הבנתי שרוב האדריכלים שעובדים בתוכנה לא מנצלים את מירב היכולות שלה בעיקר בגלל חוסר במקורות מידע זמינים בעברית,  ולכן פתחתי את בלוג “איש הרויט”.

 
כיום אני ( מי אני ולמה אנחנו פה ) עדיין אדריכל שכיר, ופונים אליי משרדים מכל הארץ המעוניינים בהדרכה והטמעה של התוכנה, ולצערי אני לא יכול להגיע לרובם בגלל שעות העבודה והמרחק.
 
לכן, בחודשים האחרונים אני עובד על דרך להעביר את הידע הזה בעברית, לכל אחד שירצה, בכל זמן, ובכל מקום בארץ ובעולם (מסתבר שיש קהל גדול לבלוג ברוסיה וארה”ב) ע”י בית ספר מקוון !

מה זה אומר שיעורים מקוונים?

אני מקליט את עצמי ואת מסך הרויט לסרטונים קצרים לפי נושאים, 
נושאים שאנחנו נתקלים בהם בעבודה היומיומית, נושאים שתוך כדי עבודה אמרתי לעצמי “יש סיכוי שזה יכול לעזור לעוד אנשים..!”

למה זה טוב לכם?
לא צריך לצאת מוקדם מהעבודה, לחפש חניה, ולבזבז זמן חשוב. יכולים ללמוד מתי שרוצים, איפה שתרצו (בעבודה?), לראות את הסרטונים שוב ושוב, ולהריץ קדימה ואחורה.
 
אני פוגש הרבה מודלים של אנשים, שומע על הרבה בעיות של אנשים, ואני שם לב שיש פונקציות ונושאים שלמים שהרבה לא מודעים אליהם שיכולים לשדרג להם את העבודה, וכאן אני בא לעזרתכם כמו שהאינטרנט בא לעזרתי.
 
סרטונים בעברית, הסברים קצרים, ונושאים שרלוונטים יותר מתמיד לעבודה שלכם.
 

בית הספר יפתח בקרוב מאוד, מקווה לראות אתכם בהפסקה..!

עדכון
בית הספר פתוח ויש בו מבחר קורסים, מוזמנים לבקר !

קישור לבית הספר

 

Revit PRO

קורס רוויט מקיף לאדריכלים | מקוון

Revit EXPERT

קורס רוויט למתקדמים | מקוון

Revit Family

קורס רוויט בניית משפחות | מקוון

לתיאום שיחת ייעוץ חינם >>

Just
Ask

צריכים עזרה ?

לתקלות ובעיות ברוויט לחצו כאן

אנשי רוויט ?

הצטרפו לקהילת אנשי הרוויט שלנו
וקבלו חומרים ומבצעים שאני שולח אך ורק להם