איך מגדירים עוביי קווים כדי שיצאו בדיוק כמו שאתם אוהבים ?
צריך להבין קצת את המערכת
יש את העובי האמיתי שאנחנו רוצים להדפיס,
אם נקביל לאוטוקאד, הגדרתי CTB לקנ”מ של 1:50, בו צבע צהוב יוצא ב 0.3 מ”מ.
ואת השכבה של הסניטריה הגדרתי בצהוב.
אז יש לי CTB לקנה מידה של 1:50, ואחד ל 1:100 וכן הלאה, כלומר הסניטריה יוצאת בכל קנה מידה בעובי קו מתאים לה, לפי CTB ייעודי.
אז ברוויט אין CTB אבל השיטה לא רחוקה מזה
ברויט יש לנו 16 “עטים” והם בעצם “עובי הקו” שאני בוחר לאלמנטים השונים (תכף נראה איך בדיוק)
לדוגמה, כלים סניטריים אני מגדיר במבט בעט מספר 2 וכשהאלמנט נחתך בעט מספר 4.
אבל מה זה אומר ?!
בגלל שאנחנו רוצים כמו באוטוקאד שלכל קנה מידה יצא עובי קו שונה,
לכל עט נגדיר עובי קו אמיתי בהדפסה לכל קנה מידה,
כלומר, אם נחזור לדוגמה מהאוטוקאד, נגדיר שעט 2 שבחרתי לסניטריה ב 1:50 יהיה 0.3 מ”מ ובקנה מידה של 1:100 יהיה משהו אחר (כמו CTB אחר שהייתי משתמש), וככה יש לי “CTB” מוטמע מראש לכל קנה מידה שאני אייצר, ע”י כך שהגדרתי מספרי עטים לכל האלמנטים.
לסיכום
16 עטים
לכל עט יש הגדרת הדפסה שונה בכל קנה מידה
לכל אלמנט במסמכים מגדירים איזה עט הוא מקבל במבט ובחתך,
כך אפשר לשלוט בעובי האמיתי של כל קטגוריה בכל קנה מידה (שכבה אם תרצו באוטוקאד)